Reklama w telewizji II 2008
2008-03-11 02:02
W lutym 2008 r. największe wpływy reklamowe miała telewizja Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Reklama w telewizji 2007
Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł się TVN ze 137,66 mln zł (wzrost o 3,97 proc.).Spośród stacji Telewizji Polskiej najwięcej zarobiła TVP1 - 101,37 mln zł (wzrost o 4,36 proc.). Wpływy TVP2 wyniosły 63,81 mln zł (spadek o 7,51 proc.), a TVP Info - 7,39 mln zł (wzrost o 49,32 proc.).
TV Puls zarobił na reklamach 20,21 mln zł (wzrost o 377,34 proc.). Natomiast Czwórka miała 11,83 mln zł wpływów z reklam (spadek o 39,51 proc.).
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
oprac. : Mediarun.pl