Magazyny dla kobiet 2007
2008-03-12 01:16
Miesięcznik Pani miał największy wzrost sprzedaży wśród pism ekskluzywnych dla kobiet w 2007 r. Glamour, Joy i Elle odnotowały spadki, w porównaniu z rokiem 2006 - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Przeczytaj także: Magazyny dla kobiet XI 2007
Średnia sprzedaż Twojego Stylu w 2007 roku wynosiła 259 956 egz., co oznacza wzrost o 3,69 proc. w porównaniu z rokiem 2006. Na drugim miejscu było pismo Joy (221 136 egz., spadek o 11,17 proc.). Trzecią pozycję w zestawieniu zajmuje Cosmopolitan (137 469 egz., wzrost o 4,53 proc.).W dalszej kolejności znajdują się tytuły: Glamour (132 427 egz., spadek o 16,92 proc.), Pani (107 947 egz., wzrost o 18,15 proc.), Elle (81 453 egz., spadek o 6,91 proc.), Uroda (76 022 egz., wzrost o 1,63 proc.), Zwierciadło (72 088 egz., wzrost o 11,22 proc.).
Powyższe dane odnoszą się do pozycji z zestawienia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy określonej jako "rozpowszechnianie płatne razem".
Przeczytaj także:
Magazyny dla kobiet II 2008
oprac. : Mediarun.pl