Branża PR w mediach II 2008
2008-03-16 01:46
Przeczytaj także: Branża PR w mediach I 2008
fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
Ciekawostką związaną z PR-em Polski, o której w lutym donosił Dziennik Bałtycki, była informacja, że Krzysztof Materna został doradcą prezydenta Sopotu ds. poprawy wizerunku miasta.
Drugim najchętniej poruszanym tematem był styczniowy lider – branża PR. Liczba materiałów poświęconych środowisku public relations względem stycznia spadła z 75 do 64 przekazów. Ciekawe jest również to, że oba wiodące tematy miały bardzo zbliżoną liczbę publikacji o wydźwięku neutralnym. W przypadku PR-u Polski było ich 48, a branży PR 47. Trzecim w kolejności najczęściej opisywanych w lutym zagadnieniem PR-owskim był tradycyjnie PR polityczny z dokładnie taką samą liczbą 14 publikacji negatywnych i neutralnych. W przypadku tego tematu nie odnotowano w lutym ani jednej publikacji pozytywnej.
Podobnie jak w grudniu 2007 i styczniu 2008 z grona najczęściej cytowanych osób nie znika Mateusz Zmyślony. Na jego opinię powoływano się 5 razy. Natomiast wypowiedzi Piotra Czarnowskiego, Norberta Kilena oraz Anny Proszowskiej-Sala, przytaczano w mediach po 4 razy.
fot. mat. prasowe
Najczęściej cytowane osoby w kontekście PR
Najczęściej cytowane osoby w kontekście PR

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl