Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0
2008-03-19 00:33
Firma Microsoft ogłosiła wprowadzenie na rynek polskiej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Jest to rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta.
Przeczytaj także: CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
Microsoft Dynamics CRM 4.0 charakteryzuje się nowym interfejsem użytkownika oraz nowymi funkcjonalnościami takimi jak: wielowalutowość, wielojęzyczność oraz wielofirmowość.Wielowalutowość pozwala realizować transakcje w systemie w dowolnie wybranej walucie, a dane można prezentować w walutach stosowanych np. w rozliczeniach danej organizacji. Wielojęzyczność zapewnia firmom z międzynarodowym zespołem możliwość pracy w wielu językach jednocześnie. Natomiast wielofirmowość umożliwia korzystanie z jednej instalacji systemu przez wiele firm w ramach np. grupy czy holdingu, przy czym każdy z podmiotów widzi jedynie swoje dane. Dzięki „wielofirmowości”, firmy działające w wielu różnych segmentach rynku mogą korzystać z jednej licencji programu, ale na osobnych bazach. Oznacza to, że poszczególne działy korzystają z tej funkcjonalności systemu CRM tak, jakby pracowały na kilku osobnych systemach CRM.
Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy różnych działów firm posiadają informacje na temat ofert, jakie otrzymali ich klienci. System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferowany jest w trzech wersjach: WorkGroup, Enterprise i Professional oraz jest dostępny w Polsce od 13 marca 2008 roku.
Przeczytaj także:
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
![Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny [© Minerva Studio - Fotolia.com] Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny](https://s3.egospodarka.pl/grafika/crm/Systemy-CRM-i-nowoczesny-marketing-relacyjny-iG7AEZ.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Microsoft, Microsoft Dynamics CRM 4.0, systemy CRM, CRM, zarządzanie relacjami z klientem, dynamics