Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?
2008-05-01 01:19
Już w następnym roku sieć może stać się największym medium reklamowym w Wielkiej Brytanii - wynika z danych Internet Advertising Bureau.
Przeczytaj także: Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
Z szacunków przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie telewizji (21,8 proc) oraz reklamom w druku (19,9 proc.).Prognozy IAB wskazują, że już w następnym roku tendencja ta pogłębi się do tego stopnia, że internet wyprzedzi pod względem udziału w rynku reklam oba tradycyjne nośniki na najbardziej rozwiniętym, wartym 5,6 mld dol rynku reklamy internetowej.
- Wzrost 38 proc. z 2 mld funtów do 2,8 mld jest naprawdę imponujący - stwierdza Guy Phillipson, dyrektor wykonawczy IAB. - Nie dziwi więc, że marketingowcy doceniają wartość internetu i budują swoją markę w sieci, używając do tego pełnego zestawu narzędzi, tak jak ma to miejsce w przypadku reklam w telewizji.
Przeczytaj także:
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online