Oddzwonimy do Pana
2003-09-12 01:59
Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. wprowadził na polski rynek Genesys Voice Callback - nowe rozwiązanie, które daje firmie możliwość oddzwonienia do konsumenta, zamiast zmuszania go do oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Przeczytaj także: Ulepszone contact center
Z niedawno przeprowadzonego międzynarodowego badania konsumenckiego firmy Genesys wynika, że 75% ankietowanych wolałoby otrzymać telefon od konsultanta, niż podczas połączenia z centrum obsługi czekać wiele minut na jego zgłoszenie.Dzięki Genesys Voice Callback konsumenci mogą wybrać oddzwonienie w dwóch opcjach:
- najszybciej, jak to możliwe,
- określić konkretną dogodną dla siebie godzinę na rozmowę.
Firmy mogą weryfikować telefony zwrotne według ich priorytetu oraz ustalonych wcześniej strategii. Dla przykładu, "złoci" konsumenci mogą być kierowani bezpośrednio do konsultanta, kiedy "srebrni" i "brązowi" będą oczekiwać w kolejce na połączenie.
Dzięki centralnemu zarządzaniu oddzwonienie może wychodzić od konsultanta o profilu odpowiednim do rozwiązania danego problemu konsumenta.
Przeczytaj także:
Nowe produkty IP Genesys
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl