Serwisy samochodowe 2007
2008-05-07 01:22
Sposób wyboru serwisów naprawczych. © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polacy i naprawa samochodu
Klienci autoserwisów to dwie grupy kierowców: ci, którzy z przyzwyczajenia, przekonani o gwarancji jakości usług „asekuracyjnie” korzystają z ASO oraz tacy, dla których atrakcyjna cena i indywidualna obsługa oferowana w warsztatach nieautoryzowanych są znacznie bardziej istotne. Wśród badanych właścicieli aut mających od 2-8 lat użytkownicy ASO nadal stanowią większość, jednak nieautoryzowane stacje - coraz bardziej profesjonalne – cieszą się rosnącym zaufaniem. Kolejna fala badania pokazuje, że wzrasta zaufanie do stosunkowo młodych na polskim rynku nieautoryzowanych sieciowych stacji obsługi.fot. mat. prasowe
Sposób wyboru serwisów naprawczych.
Stosunkowo młodą na rynku alternatywą dla „zwykłych” warsztatów samochodowych są nieautoryzowane, ale sieciowe serwisy obsługi. Ich rozwój i rosnąca popularność być może spowodowana jest łączeniem w sobie zalet ASO i nieautoryzowanych stacji. W przypadku drobnych napraw, korzystanie z nieautoryzowanych sieciowych stacji obsługi deklaruje w 2007 roku 9,8% posiadaczy aut, podczas gdy w 2005 roku tylko 5,7%.
fot. mat. prasowe
Typ serwisu, w jakim dokonana była drobna naprawa.
fot. mat. prasowe
Dlaczego autoryzowana stacja obsługi?
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl