Księgarnia z e-bookami
2003-09-24 09:58
ZłoteMyśli.pl to pierwsza w Polsce platforma e-commerce zajmująca się dystrybucją i sprzedażą elektronicznych publikacji typu e-book. Stworzyła ją poznańska firma ArchMEDIA s.c., znana z systemu samoobsługowego hostingu 4me.pl i inteligentnego systemu ankietowego - Ankieter.pl.
Przeczytaj także: 2 miesiące Złotych Myśli
Jak zapewniają twórcy platformy ZłoteMyśli.pl, nie są typową księgarnią internetową. – Jeśli nawet ktoś będzie tak uważał – mówi pomysłodawca, i szef projektu, Mateusz Chłodnicki – to jest to księgarnia z najbardziej nowatorskim programem partnerskim. – Do prac nad koncepcją owego programu zaprosiliśmy znanych specjalistów – dodaje Chłodnicki.Jak się dowiedzieliśmy, aktualnie dobiegają końca ostatnie prace nad poprawą funkcjonalności mechanizmów sprzedaży. Mimo to twórcy systemu zdecydowali się uruchomić wersję testową systemu. – Planowane ukończenie projektu i oficjalny start serwisu przewidziany jest na przełom października i listopada – informuje Chłodnicki.
Dla klientów dodatkowym atutem - poza samymi e-bookami - ma być zintegrowany system programu partnerskiego oraz interesująca oferta partnerska skierowana bezpośrednio do twórców elektronicznych książek. - Dzięki niej będą mogli oni umieszczać swoje publikacje w systemie czerpiąc z tego korzyści i mając do dyspozycji gotową platformę dystrybucyjną. – dodaje szef projektu, Mateusz Chłodnicki.
- Program partnerski już ruszył, co oznacza, że każdy zainteresowany internauta może się do niego zapisać i zacząć zarabiać - mówi nam Karol Bancerz, rzecznik prasowy ZłoteMyśli.pl – Rejestrując się teraz w serwisie i dołączając do grona partnerów, można osiągnąć nawet 50 procentową prowizję od zakupów każdego wprowadzonego klienta. Przyciągnięty do serwisu przez partnera klient będzie na zawsze przypisany do niego. Jest to różnoznaczne z tym, że każde zakupy owego klienta - nawet te, które dokona za dwa lata - dadzą kolejny zarobek naszemu partnerowi.
Sam serwis ma składać się z zespołu niezależnie działających stron, promujących konkretne publikacje oraz funkcjonalnego katalogu. Całość dopełniona ma być zintegrowanym systemem administracji wyposażonym – poza standardowymi funkcjami w narzędzia do promocji i marketingu.
Przeczytaj także:
Czym nas kuszą księgarnie internetowe?
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl