Domowa ofensywa Della
2003-09-28 02:11
© fot. mat. prasowe
Dell oficjalnie zaprezentował nowe produkty przeznaczone na rynek elektroniki użytkowej. Wśród premier znalazły się 17-calowy telewizor LCD i przenośny odtwarzacz MP3. Największy na świecie producent komputerów zapowiada też uruchomienie internetowego sklepu muzycznego.
Przeczytaj także: Umowa DELL'a i MBM Ontrack
fot. mat. prasowe
Internetowy sklep Dell Music Store będzie najprawdopodobniej wzorowany na Apple iTunes, czyli sprzedaż będzie odbywać się bez abonamentu, a cena pojedynczego utworu nie przekroczy 1 USD. Piosenki będzie można ściągać nie tylko na komputer, ale i do przenośnego odtwarzacza Della.
Oczywiście trudno wyrokować, czy Dell jest skazany na sukces. Międzynarodowe koncerny takie jak Sony posiadają lata doświadczeń i wystarczająco silną pozycję, aby ostro wystąpić przeciwko nowym konkurentom. Niemniej słynny model sprzedaży Della, niskie ceny i zaplecze z branży komputerowej każą stwierdzić, że w segmencie elektroniki domowej pojawił się nowy, silny gracz. W końcu jeśli jakikolwiek producent z branży komputerowej jest w stanie przebić się na ten rynek, to właśnie Dell.
Przeczytaj także:
Laptopy Dell XPS 13 i XPS 13 2-in-1