Tygodniki opinii: Wprost traci
2008-06-22 00:57
Wprost zanotował w kwietniu br. największy spadek sprzedaży wśród tygodników opinii w porównaniu z kwietniem 2007 r. - wynika z danych ZKDP.
Przeczytaj także: Tygodniki opinii: Wprost liderem
Liderem kwietniowego zestawienia sprzedaży tygodników opinii jest Polityka (150 833 egz., spadek o 13,42 proc.). Na drugim miejscu jest Newsweek Polska (124 192 egz., wzrost o 1,06 proc.). Trzecią pozycję zajmuje Wprost (105 638 egz., spadek o 32,60 proc.).W dalszej kolejności znalazły się: Przekrój (77 108 egz., spadek o 0,86 proc.) i Przegląd (25 422 egz., spadek o 17,04 proc.).
Powyższe dane odnoszą się do pozycji z zestawienia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, określonej jako "rozpowszechnianie płatne razem".
Przeczytaj także:
Tygodniki opinii: Newsweek zyskuje
![Tygodniki opinii: Newsweek zyskuje [© Scanrail - Fotolia.com] Tygodniki opinii: Newsweek zyskuje](https://s3.egospodarka.pl/grafika/tygodniki-opinii/Tygodniki-opinii-Newsweek-zyskuje-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl