eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetWłasny kąt w PKO BP

Własny kąt w PKO BP

2003-10-10 00:04

Własny kąt w PKO BP

© fot. mat. prasowe

Agencja HYPERmedia oddała do użytku nową witrynę produktową Banku PKO BP S.A. zawierającą informacje na temat nowej oferty kredytowej "Własny kąt". Jednocześnie rozpoczęta została kampania promocyjna w sieci, która oparta jest na trzech liniach kreacyjnych stworzonych na potrzeby nowego produktu.

Przeczytaj także: Nowy serwis PKO BP

Dostęp do informacji na stronie został zaprojektowany tak, aby sprostać oczekiwaniom zarówno osób, które po raz pierwszy zapoznają się z ofertą kredytową, jak i dla tych, którzy szukają wyselekcjonowanych informacji. Dzięki wprowadzeniu opcji doradczych, internauta ma możliwość szybkiego dotarcia do informacji na temat tych opcji kredytu, które go interesują. Natomiast z myślą o klientach, którzy zdecydowali się już na konkretną propozycję kredytową, przygotowana została opcja szybkiego dostępu do oferty.

Nowa witryna produktowa umożliwia także zadanie własnego pytania specjaliście drogą e-mailową. Kontaktując się z wirtualnym doradcą bankowym, można umówić się również na indywidualne spotkanie z osobą, która poprowadzi klienta od przygotowania wniosków, poprzez ich rozpatrzenie, aż do kupna Własnych Czterech Kątów.

Istotnym ułatwieniem dla internautów zainteresowanych kredytem jest także animacja "7 kroków". Zostały tam w łatwy i przystępny sposób przedstawione kolejne etapy działań, jakie należy podjąć starając się o kredyt mieszkaniowy.

Dodatkowo istnieje również możliwość skorzystania z narzędzi i symulatorów. Dzięki nim w łatwy sposób obliczymy naszą zdolność kredytową, a także dokonamy symulacji spłaty kredytu lub pożyczki.

fot. mat. prasowe

Wraz z powstaniem nowej witryny produktowej ruszyła także kampania promocyjna "Własny kąt" w internecie. Jedna z kreacji oparta została na reklamie prasowej wykorzystującej pomysł z hasłem "000 zgłoś się po mieszkanie", związany z promocyjną ofertą kredytową Banku PKO BP SA.

Ponadto agencja HYPERmedia stworzyła dodatkowo dwie linie kreacyjne, wykorzystujące koncepcję interaktywnej układanki domu z zapałek oraz rysunkową kreację nawiązującą do popularnej gry Monopoly. We wszystkich prezentacjach wykorzystany został element interakcji, ułatwiający klientowi dostęp do pożądanych informacji.


Przeczytaj także: Skuterem na Olimpiadę Skuterem na Olimpiadę

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: hypermedia, pko bp
Klub CHIP-a

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: