Bankowość elektroniczna 2008
2008-07-17 13:32

Częstotliwość logowania w internetowym banku podstawowym. Źródło: ARC Rynek i Opinia, Internet Banki © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Jak COVID-19 zmienił bankowość?
fot. mat. prasowe
Częstotliwość logowania w internetowym banku podstawowym. Źródło: ARC Rynek i Opinia, Internet Banki
Częstotliwość logowania w internetowym banku podstawowym. Źródło: ARC Rynek i Opinia, Internet Banking Monitor 2008
Rachunek internetowy nadal wykorzystywany jest najczęściej do sprawdzania salda, rzadziej do dokonywania przelewów. "E-konto - wciąż służące głównie jako wirtualna wersja wydruku z konta – stopniowo będzie zastępować wizytę w banku, lub raczej będzie czymś więcej niż ona oferując łatwy i szybki dostęp do pełni usług" – przewiduje Joanna Opoczyńska, koordynator badania.
fot. mat. prasowe
Ważność czynników decydujących o wyborze banku internetowego. Źródło: ARC Rynek i Opinia, Internet B
Ważność czynników decydujących o wyborze banku internetowego. Źródło: ARC Rynek i Opinia, Internet Banking Monitor 2008
Wzrasta „inteligencja internetowa” Polaków, co ma wpływ na szczególnie silne w 2008 roku przywiązywanie wagi do funkcjonalności i użyteczności stron transakcyjnych rachunku. Konto internetowe staje się substytutem tradycyjnego konta – stąd rośnie też znaczenie nieograniczoności operacji możliwych do wykonania via Internet.
![3 filary cyfrowego onboardingu klienta w bankowości [© Freepik] 3 filary cyfrowego onboardingu klienta w bankowości](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/bankowosc/3-filary-cyfrowego-onboardingu-klienta-w-bankowosci-265299-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl