Odpowiedzialny biznes wg Polaków
2008-08-01 11:39
Przeczytaj także: Polskie firmy a komunikacja działań CSR
fot. mat. prasowe
Czy firmy mogłyby prowadzić więcej działań dobroczynnych, społecznych?
„Polacy są bardzo krytycznie nastawieni do dobroczynnych działań firm” – mówi Norbert Kilen z On Board PR – „Realizacja nietrafionych projektów filantropijnych z wizerunkowego punktu widzenia może zaszkodzić, a nie pomóc. Najlepsza recepta to generalne zweryfikowanie podejścia marketingu do działań społecznych.”
Informacje o badaniu
Projekt badawczy „Odpowiedzialny biznes” jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone w czerwcu 2008 roku przez PBS DGA na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie dorosłych mieszkańców Polski.
Przeczytaj także:
Etyka w biznesie pod naciskiem
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
odpowiedzialny biznes, działania prospołeczne, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, odpowiedzialność w biznesie