Sezon grypowy w telewizji
2003-10-15 17:18

© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Rynek reklamy wideo napędzony sportem
Wśród innych branż najczęściej goszczących w blokach reklamowych prym wiodły: wyroby czekoladowe (12,1 mln zł), systemy telekomunikacyjne (10 mln zł), środki transportu (7,9 mln zł) oraz napoje (7,6 mln zł).Wydatki na kategorię farmaceutyki/parafarmaceutyki stanowiły 14% ogólnych wpływów reklamowych w omawianym okresie. Dla porównania w majowym tygodniu tego roku wydatki na reklamę tych środków stanowiły niespełna 5%. Wśród środków przeciwprzeziębieniowych, przeciwbólowych itp. w czołówce rankingu, pod względem wydatków na reklamę, znalazły się marki: Codipar Plus, Pyralginum, Polopiryna, Vigor, Rutinoscorbin.
Największe wpływy w tej kategorii produktów zanotowała TVP1 – 7 mln zł, TVP2 – 5 mln zł, TVN – 4,2 mln zł, a Polsat - 4 mln złotych.
fot. mat. prasowe
![Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2% [© rawpixel.com na Freepik] Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/marketing-i-reklama/Rynek-reklamy-wideo-wzrosl-o-11-2-261420-150x100crop.jpg)