eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetApple promuje iTunes

Apple promuje iTunes

2003-10-20 12:40

Został wreszcie uruchomiony "okienkowy" oddział internetowego sklepu muzycznego iTunes. Apple od razu rozpoczęło kilka dużych akcji promocyjnych mających zwiększyć siłę przebicia nowego sklepu.

Przeczytaj także: iTunes dla Windowsa

Jednym z partnerów promocyjnych Apple jest producent popularnego na całym świecie napoju Pepsi. Smakosze tego napoju w USA będą mogli aż do lutego przyszłego roku poszukiwać w butelkach szczęśliwych kart, umożliwiających zrobienie zakupów w iTunes.

Apple ma nadzieję, że ta kampania promocyjna zwiększy świadomość obecności iTunes wśród internautów, co jest o tyle istotne, że w Stanach Zjednoczonych działa już całkiem spora ilość muzycznych sklepów online.

Co więcej, chcąc spopularyzować swoje usługi wśród nieletniej młodzieży, Apple wprowadziło także specjalny rodzaj kont umożliwiających korzystanie z iTunes, których właściciele nie muszą się wykazywać posiadaniem karty kredytowej.

oprac. : 4Press

Więcej na ten temat: itunes
Nowy system statystyk

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: