Apple promuje iTunes
2003-10-20 12:40
Został wreszcie uruchomiony "okienkowy" oddział internetowego sklepu muzycznego iTunes. Apple od razu rozpoczęło kilka dużych akcji promocyjnych mających zwiększyć siłę przebicia nowego sklepu.
Przeczytaj także: iTunes dla Windowsa
Jednym z partnerów promocyjnych Apple jest producent popularnego na całym świecie napoju Pepsi. Smakosze tego napoju w USA będą mogli aż do lutego przyszłego roku poszukiwać w butelkach szczęśliwych kart, umożliwiających zrobienie zakupów w iTunes.Apple ma nadzieję, że ta kampania promocyjna zwiększy świadomość obecności iTunes wśród internautów, co jest o tyle istotne, że w Stanach Zjednoczonych działa już całkiem spora ilość muzycznych sklepów online.
Co więcej, chcąc spopularyzować swoje usługi wśród nieletniej młodzieży, Apple wprowadziło także specjalny rodzaj kont umożliwiających korzystanie z iTunes, których właściciele nie muszą się wykazywać posiadaniem karty kredytowej.
Przeczytaj także:
Sklep iTunes zaatakowany przez hakerów