Usługi powszechne TP SA I-VI 2008
2008-09-01 03:05
Przeczytaj także: Usługi powszechne TP SA w 2010
2) czas usunięcia uszkodzenia;
Wartości poszczególnych parametrów przedmiotowego wskaźnika w poszczególnych strefach numeracyjnych były zróżnicowane i kształtowały się następująco:
- czas oczekiwania na naprawę 80% uszkodzeń na łączach dostępu mieścił się w przedziale: od 13 godzin bieżących w 1 strefie numeracyjnej (Białystok) do 20 godzin bieżących w 5 strefach numeracyjnych (Częstochowa, Włocławek, Toruń, Gdańsk i Szczecin);
- czas oczekiwania na naprawę 95% uszkodzeń na łączach dostępu mieścił się w przedziale: od 22 godzin bieżących w 1 strefie numeracyjnej (Słupsk) do 50 godzin bieżących w 1 strefie numeracyjnej (Suwałki);
- % uszkodzeń naprawionych w uzgodnionym terminie mieścił się w przedziale: od 91,4% w 1 strefie numeracyjnej (Suwałki) do 98,6% w 1 strefie numeracyjnej (Słupsk).
Wartości poszczególnych parametrów przedmiotowego wskaźnika w poszczególnych strefach numeracyjnych były zróżnicowane i kształtowały się następująco:
- % nieskutecznych wywołań dla połączeń krajowych mieścił się w przedziale: od 0,02% w 3 strefach numeracyjnych (Bielsko-Biała, Kielce i Lublin) do 0,15% w 1 strefie numeracyjnej (Gorzów Wielkopolski);
- % nieskutecznych wywołań dla połączeń międzynarodowych mieścił się w przedziale: od 0,84% w 2 strefach numeracyjnych (Tarnobrzeg i Piła) do 1,44% w 1 strefie numeracyjnej (Łódź);
- % nieskutecznych wywołań dla połączeń do sieci komórkowych mieścił się w przedziale: od 0,36% w 1 strefie numeracyjnej (Siedlce) do 0,79% w 1 strefie taryfikacyjnej (Legnica).
Wartości poszczególnych parametrów przedmiotowego wskaźnika w poszczególnych strefach numeracyjnych były zróżnicowane i kształtowały się następująco:
-
średni czas oczekiwania (sekundy) na uzyskanie połączenia z danym numerem usługi we wszystkich strefach numeracyjnych był taki sam. W zależności jednak od numeru usługi, z którym uzyskiwane jest połączenie, kształtował się on na poziomie odpowiednio:
- do numeru 9050 (900) - 14 sekund;
- do numeru 9051 (901) - 13,4 sekundy;
- do numeru 9330 - 12,75 sekundy;
- do numeru 9393 - 12,6 sekundy.
-
% połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 sekund we wszystkich strefach numeracyjnych dla danego numeru był taki sam. W zależności jednak od numeru usługi, z którym uzyskiwane jest połączenie, kształtował się on na poziomie odpowiednio:
- do numeru 9050 (900) - 91,6%;
- do numeru 9051 (901) - 92,59%;
- do numeru 9330 - 84%;
- do numeru 9393 - 80,67%.
- Średni czas oczekiwania na zgłoszenie (sekundy) we wszystkich strefach numeracyjnych wynosił 25,6 sekundy;
- % połączeń z odpowiedzią w ciągu 20 sekund we wszystkich strefach numeracyjnych wynosił 83,77%.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl