Usługi powszechne TP SA I-VI 2008
2008-09-01 03:05
Przeczytaj także: Usługi powszechne TP SA w 2010
6) wskaźnik sprawnych aparatów publicznych był zróżnicowany i w poszczególnych strefach kształtował się w przedziale: od 97,9% w 2 strefach numeracyjnych (Przemyśl i Zamość) do 99,3% w 2 strefach numeracyjnych (Lublin i Białystok);7) wskaźnik reklamacji faktur był zróżnicowany i w poszczególnych strefach kształtował się w przedziale: od 0,15% w 2 strefach numeracyjnych (Kraków i Rzeszów) do 0,07% w 1 strefie numeracyjnej (Chełm).
8) jakość transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów była zróżnicowana i w poszczególnych strefach kształtowała się w przedziale: od 49,333 kbit/sek w 3 strefach numeracyjnych (Tarnobrzeg, Lublin i Wałbrzych) do 52 kbit/sek w 16 strefach numeracyjnych.
Częściowe spełnienie przez TP w I półroczu 2008 r. wskaźników jakości (w zakresie niektórych parametrów wskaźnika) dotyczyło wskaźnika „czas zestawienia połączenia". Jeden spośród czterech parametrów tego wskaźnika nie zostały w tym okresie spełnione przez TP.
W ramach tego wskaźnika TP spełniła następujące jego parametry:
- średni czas zestawienia połączeń międzynarodowych (sekundy);
- czas zestawienia 95 % połączeń międzynarodowych (sekundy);
- czas zestawienia 95 % połączeń krajowych (sekundy);
Nie spełniony przez TP w I półroczu 2008 r. parametr wskaźnika „czas zestawienia połączenia" to:
- średni czas zestawiania połączeń krajowych (sekundy);
Wartości osiągnięte w 2 ww. strefach numeracyjnych (Przemyśl i Ostrołęka) przekraczały wartość dopuszczalną danego parametru - określoną w drodze wspomnianych uprzednio decyzji na poziomie 2 sekund.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl