Baza pf.pl w NetSprint
2003-10-30 00:04
Eniro Polska, właściciel serwisu internetowego www.pf.pl, oraz serwis wyszukiwawczy NetSprint.pl poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W jej wyniku Użytkownicy NetSprinta poszukujący w wyszukiwarce usług lub produktów będą mogli znaleźć firmę z interesującej ich branży w Bazie Firm należącej do Eniro.
Przeczytaj także: Netsprint na nowo
Dodatkowo Reklamodawcy zyskają możliwość precyzyjnego dotarcia do swoich potencjalnych klientów poprzez reklamę w Polu Reklamowym w wynikach wyszukiwania na stronie www.netsprint.pl oraz prezentacji swojego loga i danych teleadresowych na wspólnej stronie NetSprint.pl i PF.pl.Zespoły NetSprinta i Eniro Polska przeanalizowały ponad 50 milionów zapytań Użytkowników w celu wyodrębnienia kilkudziesięciu najpopularniejszych kategorii produktów i usług wyszukiwanych przez Internautów w Sieci. Nowa funkcjonalność ma być odpowiedzią na coraz szybszy wzrost e-commerce w Polsce oraz zwiększenie roli wyszukiwarek w poszukiwaniu produktów przez Internautów.
"Jesteśmy przekonani, że Użytkownicy NetSprinta jeszcze chętniej będą korzystać z naszej wyszukiwarki, poszukując atrakcyjnych ofert w Sieci" - stwierdza Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl sp. z o.o. "Współpraca z Eniro Polska umożliwia nam też lepsze dotarcie do firm z tradycyjnej ekonomii, które zaczynają traktować Internet jako jeden z najważniejszych kanałów komunikacji ze swoimi Klientami."
Pole tekstowe z opisem oferty i linkiem do strony Reklamodawcy powiązane jest ze słowami kluczowymi wpisywanymi przez Internautów i umieszczone powyżej wyników wyszukiwania w prawej kolumnie strony wynikowej. Tego typu reklama charakteryzuje się wysoką skutecznością, ze względu na swój mało agresywny charakter oraz precyzyjne dotarcie do odbiorców zainteresowanych danym produktem.
Przeczytaj także:
Wyszukiwarka NetSprint na strony www
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl