Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand
2008-09-22 13:47
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na szczycie rankingu najdroższych marek świata - wynika z zestawienia Interbrand.
Przeczytaj także: Ranking najcenniejszych marek 2008
Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce w rankingu przesunął się IBM, spychając Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia.Wśród marek wyróżniających się największymi, rocznymi przyrostami prym wiodą Google (43 proc.), Apple (24 proc.), Amazon (19 proc.), Zara (15 proc.) oraz Nintendo, które zwiększyło swoją wartość w ciągu 12 miesięcy o 13 procent.
Największe spadki zanotowały głównie spółki z sektora finansów Merrill Lynch (21 proc.) Morgan Stanley (16 proc.) oraz Citi (14 proc.), a także firmy Gap i Ford tracąc na wartości odpowiednio 20 i 12 procent.
Przeczytaj także:
Ranking najcenniejszych marek 2013
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
marki godne zaufania, najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, najdroższe marki, marki, ranking najsilniejszych marek, Coca-Cola, Interbrand