Gry online: 200 mln użytkowników w Azji
2008-10-18 00:04
Przeczytaj także: Gry internetowe łączą ludzi
"Strony z grami online to jedna z największych i najbardziej absorbujących kategorii stron internetowych w regionie Azji i Pacyfiku, w której drzemie duży potencjał do wykorzystania przez reklamodawców," powiedział Will Hodgman, prezes comScore. "Odbiorcy Ci, aktywnie uczestniczący w świecie cyfrowym, na co składa się zarówno frekwencja, jak i czas temu poświęcony, tworzą bardzo przyjazne środowisko dla reklamodawców."Najwyższy wskaźnik odwiedzin stron z grami online w regionie odnotowano w Chinach
Chiny zostały w sierpniu 2008 r., liderem w regionie Azji i Pacyfiku, pod względem liczby odwiedzin stron internetowych z grami online. Blisko 55% populacji online w Chinach odwiedziło, w ciągu miesiąca, strony z grami, co dało łącznie ponad 90 milionów użytkowników. Na kolejnych miejscach w regionie znalazły się Singapur - 50% użytkowników Internetu grało online oraz Australia - 45% użytkowników. Najmniejsza liczba użytkowników, która podczas surfowania w Internecie odwiedziła w sierpniu 2008 r. strony z grami, została zarejestrowana w Indiach - jedynie 27% użytkowników.
fot. mat. prasowe
Użytkownicy gier online w regionie Azja - Pacyfik
Użytkownicy gier online w regionie Azja - Pacyfik
Najwięcej czasu w regionie, na stronach z grami spędzają użytkownicy Internetu w Korei Południowej. Każdy użytkownik poświęca grom średnio ponad trzy godziny w miesiącu, odwiedzając strony średnio 13 razy. Na drugim miejscu sklasyfikowany został Tajwan - 151 minut na użytkownika, a za nim Hong Kong - 143 minuty i Singapur - średnio 140 minut na użytkownika miesięcznie.
QQ.com Games - najczęściej odwiedzaną stroną z grami online w regionie Azji i Pacyfiku
Analiza 10 najczęściej odwiedzanych stron internetowych z grami online w regionie wykazała, że QQ.com Games, która jest częścią zlokalizowanej w Chinach spółki giełdowej Tencent, została sklasyfikowana na pierwszym miejscu pod względem odwiedzin, z liczbą wejść ponad 44 milionów użytkowniku w sierpniu 2008 r. Jest to ponad dwa razy większa liczba użytkowników, niż ta, którą pochwalić się może drugie w rankingu Yahoo! Games - 20.2 miliona użytkowników. Zaraz za nią, na trzecim miejscu znalazła się strona 4399.com z liczbą 20 milionów odwiedzających.
fot. mat. prasowe
10 najczęściej odwiedzanych stron z grami online
10 najczęściej odwiedzanych stron z grami online
QQ.com Games prowadzi również pod względem czasowego zaangażowania użytkowników w regionie Azji i Pacyfiku, ze średnim pobytem każdego użytkownika w sierpniu 2008 r. - około 47 minut. Na kolejnych miejscach znalazły się 4399.com - 38 minut i Yahoo! Games - średnio 35 minut na każdego użytkownika.
![Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie? [© © pixabay.com] Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/gaming/Gaming-i-e-sport-zyskuja-popularnosc-czy-nie-260109-150x100crop.jpg)
oprac. : Jakub Woźniak / eGospodarka.pl