Serwisy społecznościowe drogą do klienta
2008-10-28 13:57
Czy przedsiębiorstwa powinny być obecne w serwisach społecznościowych? © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Serwisy biznesowe a dzielenie się wiedzą
fot. mat. prasowe
Czy przedsiębiorstwa powinny być obecne w serwisach społecznościowych?
"Amerykanie z entuzjazmem podchodzą do pomysłu pogłębiania więzi między klientem a jego firmą przez serwisy społecznościowe," powiedział Mike Hollywood - director of new media w Cone. "Nie traktują tego jako wtargnięcia w ich prywatne życia ale raczej jako mile widziany, otwarty kanał dyskusyjny."
Zdaniem coraz większej liczby przedsiębiorstw, prowadzących handel elektroniczny, istnieje przyzwolenie klientów na kontakt z nimi przez serwisy społecznościowe. To też potwierdzone zostało w badaniu z sierpnia 2008 r., przeprowadzonym przez Vovici Corporation dla Internet Retailer.
Prawie czterech na dziesięciu badanych handlowców e-commerce wykorzystuje serwisy społecznościowe. Blisko jedna trzecia z nich posiada stronę na Facebook a ponad jedna czwarta używa MySpace lub YouTube.
fot. mat. prasowe
Serwisy społecznościowe na których sprzedawcy online w USA posiadają stronę internetową
oprac. : Jakub Woźniak / eGospodarka.pl