Ankiety internetowe z Gadu-Gadu
2008-11-08 00:30
Spółka Gadu-Gadu zaprezentowała usługę GaduSonda uruchomioną w październiku 2008 roku. Nowa usługa oferuje badania w oparciu o społeczność Gadu-Gadu.
Przeczytaj także: Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
GaduSonda pozwala zrealizować ankiety internetowe. Usługa prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród grupy użytkowników sieci Gadu-Gadu. Badania przeprowadzane są w grupie internautów zarejestrowanych w panelu badawczym. W projekcie znajduje się około 4700 zrealizowanych wywiadów w 9 badaniach i 1900 osób w panelach badawczych.GaduSonda przeprowadza standardowe badania internetowe, jak również badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji. Usługa ta została przeznaczona zarówno dla producentów towarów, usługodawców, jak i reklamodawców, którzy mogą w ten sposób zbadać opinię np. na temat planowanej kreacji kampanii.
Wśród stale poszerzanej grupy respondentów GaduSondy znajdują się użytkownicy internetu, którzy sami zgłaszają się do udziału w projekcie, podając swoje dane i będąc wiarygodną grupą panelistów, biorą także udział w programie lojalnościowym, w którym wygrywają nagrody.
Przeczytaj także:
Kim jest polski respondent badania CAWI?
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
Gadu-Gadu, GaduSonda, badania marketingowe, branża badawcza, usługi badawcze, badania internetowe