Programy lojalnościowe w stagnacji
2008-12-01 14:04
Przeczytaj także: Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?
Stagnacja to odpowiednie słowo opisujące tendencje w programach lojalnościowych na polskim rynku. Kolejne fale badania BTL Monitor pokazują, że od 4 lat na stałym poziomie utrzymuje się odsetek tych, którzy mieli kontakt z programami lojalnościowymi (w 2008 roku wyniósł on 66%). Od 2005 roku widać natomiast powolny spadek odsetka aktywnych uczestników programów lojalnościowych – obecnie jest nim co czwarty Polak (26%).fot. mat. prasowe
Udział w programach lojalnościowych
Udział w programach lojalnościowych
fot. mat. prasowe
Najpopularniejsze kategorie programów lojalnościowych a oczekiwania konsumentów
Najpopularniejsze kategorie programów lojalnościowych a oczekiwania konsumentów
Mimo generalnej stabilizacji, a nawet znużenia programami lojalnościowymi, wyraźnie widać „niedosycenie” programami lojalnościowymi w kinach i sklepach z odzieżą – w obu przypadkach co piąty badany wyraża chęć uczestnictwa w nich.
![Jakie prezenty w katalogu nagród? [© detailblick - fotolia.com] Jakie prezenty w katalogu nagród?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/programy-lojalnosciowe/Jakie-prezenty-w-katalogu-nagrod-239843-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl