Klienci Netii najbardziej zadowoleni
2003-12-18 09:09
Jak wynika z najnowszych badań TNS Telecoms Index, przeprowadzonych przez TNS OBOP, od stycznia ubiegłego roku można zaobserwować systematyczny wzrost odsetka bardzo zadowolonych klientów Telekomunikacji Polskiej.
Przeczytaj także: Branża ICT: za mało kobiet
W listopadzie 2003 Telekomunikacja Polska miała już 43% bardzo zadowolonych klientów (abonenci, którzy wskazali oceny 8, 9, 10 na skali 1-10 punktowej), w porównaniu do listopada 2002 roku, kiedy to odsetek ten wynosił 35%.Wśród operatorów stacjonarnych najwięcej zadowolonych klientów mają Netia (58%) oraz Telefonia Dialog (56%).
Wśród badanych operatorów telefonii komórkowej różnice pomiędzy operatorami są mniejsze: 68% bardzo zadowolonych klientów posiadała Idea, 66% - Era, zaś Plus GSM 64%.
Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego 13-16 listopada 2003 roku przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Zrealizowano 1005 wywiadów.
TNS uruchamiając w 2002 roku badanie TNS Telecoms Index zdecydował się na ciągły monitoring rynku telekomunikacyjnego. Co miesiąc badanych jest 1000 gospodarstw domowych.
Przeczytaj także:
Zmiany w PKE: większe prawa klientów operatorów komórkowych
oprac. : TNS OBOP
Więcej na ten temat:
zadowolenie z telekomunikacji, zadowolenie z usług telekomunikacyjnych, rynek telekomunikacyjny