Geomarketing w TPSA
2004-01-09 00:03
ComputerLand podpisał z Telekomunikacją Polską umowę na wdrożenie w głównych aglomeracjach Polski systemu GEOMARKETING.CL . Wartość podpisanej umowy wynosi 66 mln zł netto.
Przeczytaj także: CL dogadał się z HP
GEOMARKETING.CL oparty o technologię GIS pozwala na prezentowanie stanu i możliwości sieci telekomunikacyjnej w zakresie świadczenia usług w połączeniu z informacjami statystycznymi i demograficznymi. System pozwala na przestrzenne porównywanie popytu i podaży na usługi telekomunikacyjne, pozwoli na wspomaganie procesu podejmowania decyzji w sferze sprzedażowej i inwestycji.System jednocześnie pełni rolę platformy komunikacji i wymiany wiedzy o zasobach sieci oraz stanie rynku pomiędzy Pionem Sieci i Pionami Klienckimi, co zagwarantować ma szybką i sprawną współpracę w procesie dostarczania usług dla klienta. Wdrożenie systemu zoptymalizować ma działania handlowe oraz zwiększyć precyzję procesów i akcji marketingowych.
Aplikacja będzie czerpała informację z różnych systemów informatycznych Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz zewnętrznych źródeł danych (demografia, plany zagospodarowania przestrzennego oraz katastratu).
Całość danych będzie zintegrowana z mapami cyfrowymi, pozwalającymi na dowolne prezentowanie informacji. Prace związane z realizacją wdrożenia będą prowadzone etapami w latach 2004-2005.
Przeczytaj także:
CL optymalizuje usługi IT
![CL optymalizuje usługi IT [© Syda Productions - Fotolia.com] CL optymalizuje usługi IT](https://s3.egospodarka.pl/grafika/concord-communications/CL-optymalizuje-uslugi-IT-d8i3B3.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl