Takpoprosze.pl receptą na wzrost sprzedaży
2009-03-30 13:46
Komunikat PR
Agencja email marketingowa Dialogix uruchomiła na początku marca projekt takpoprosze.pl, który jest odpowiedzią firmy na aktualny problem kryzysu gospodarczego. Wzrost sprzedaży w kryzysie możliwy? Firma Dialogix, przekonuje że jest to nie tylko możliwe ale i pewnie.Takpoprosze.pl służy przede wszystkim rozpoznaniu potrzeb klientów, co dla reklamodawców oznacza możliwość tworzenia efektywniejszych ofert. „Takpoprosze.pl jest odpowiedzią na oczekiwania reklamodawców, którzy chcą lepiej znać preferencje swoich klientów i w ten sposób trafniej odpowiadać na ich potrzeby. Nowy projekt jest także ogromnym krokiem w dziedzinie online marketingu w Polsce, ponieważ przyczyni się do sprofesjonalizowania tej metody rozpoznawania klienta oraz docierania do niego. A jak wiemy, w Polsce marketing online dopiero się rozwija i potrzebuje bardziej solidnych fundamentów” – powiedział Jasper Buter, Prezes Dialogix.
Finalnie, inicjatywa Dialogix przełoży się – poprzez bezpośrednie dotarcie do nowych klientów oraz aktywizację obecnych – na zwiększenie sprzedaży danych produktów.
A jaką korzyść uzyskają sami respondenci? Atrakcyjne nagrody: bilety do Amsterdamu, iPody Nano oraz gwarantowany kupon na foto album.
Wypełnij ankietę, odbierz nagrodę
Projekt takpoporsze.pl polega na wypełnieniu krótkiej ankiety na stronie internetowej (). Poza pytaniami o podstawowe dane – jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania – respondenci określają m.in. czy i jaką markę samochodu posiadają, kiedy planują jego wymianę i jaka marka ich interesuje, jakim rodzajem ubezpieczenia są zainteresowani, czy chcą wziąć kredyt w najbliższym czasie, czy są zainteresowani otrzymywaniem informacji o produktach alkoholowych itp. Ankieta dotrze nie tylko do 5 mln adresatów, jakich Dialogix ma w swojej bazie, ale też do innych użytkowników Internetu. Respondenci proszeni są o przesłanie ankiety dalej, co daje szanse na dodatkowe nagrody.
Więcej informacji na stronie .
oprac. : Komunikat PR