Rozwój zawodowy najlepszy w stolicy
2009-04-06 14:15
Przeczytaj także: Promocja miasta a media online
"Kampanie reklamowe wielu miast bywają nieprzemyślane" – uważa Tomasz Dembiński z agencji reklamowej San Markos. – "Skuteczność osiąga się tylko w przypadku dobrze zaadresowanego i sformułowanego przekazu. Ogólne hasła w rodzaju 'zachwyć się' albo 'przyjedź koniecznie' po prostu nikogo nie przekonują. Mówmy o konkretnych korzyściach albo wyróżnikach, które są istotne dla pracowników, turystów czy inwestorów".
Na dalszych miejscach na liście ciekawych turystycznie miast znalazł się Wrocław (28%) i Warszawa (27%). Co ciekawe, ocena atrakcyjności Wrocławia jest wprost proporcjonalna do stopnia wykształcenia. W przypadku Warszawy zależność jest odwrotna. Im wyższe wykształcenie, tym niższa ocena walorów turystycznych. Podobną zależność można zaobserwować analizując wyniki w kontekście dostępu do Internetu. Wśród aktywnych internautów aż 34% wysoko ocenia Wrocław, a tylko 21% - Warszawę. Wśród osób, które nie korzystają z Sieci, proporcje są niemal dokładnie odwrotne.
Informacje o badaniu
Raport City Brands jest następnym z serii opracowań On Board PR przygotowanych we współpracy z PBS DGA. Tym razem tematem były opinie Polaków na temat największych miast Polski. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone w lutym 2009 roku przez PBS DGA na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie 1080 dorosłych mieszkańców Polski.
Przeczytaj także:
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
![Marketing miejsc - promocja miasta jako marki [© Minerva Studio - Fotolia.com] Marketing miejsc - promocja miasta jako marki](https://s3.egospodarka.pl/grafika/marketing-miejsc/Marketing-miejsc-promocja-miasta-jako-marki-iG7AEZ.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
największe miasta Polski, promocja miasta, miasta Polski, atrakcyjne miasta w polsce, marka miasta, najlepsza marka