Tworzenie reklam graficznych w Google AdWords
2009-04-17 12:02
Przeczytaj także: Program Print Ads od Google
Narzędzie do tworzenia reklam graficznych pozwala na przygotowanie spersonalizowanych reklam z własnym tekstem, obrazami i logo. Korzystając z szeregu gotowych szablonów można odpowiednio dopasować reklamę do poszczególnych branż, wybranego typu odbiorców lub stron, na których będzie się ona wyświetlać. Narzędzie pozwala dostosować reklamę do wszystkich miejsc wyświetlania w całej Sieci partnerskiej Google.Narzędzie umożliwia reklamodawcom:
- wybór formatu spośród kilkudziesięciu zaprojektowanych szablonów,
- użycie własnych tekstów, obrazów, kolorów i logo,
- wybór jednego z dwóch sposobów naliczania płatności: za każde kliknięcie (stawka CPC) lub za każdy tysiąc wyświetleń reklamy (stawka CPM),
- mierzenie efektywności reklam graficznych dzięki takim parametrom, jak suma odsłon, liczba kliknięć w reklamę, czy koszty w przeliczeniu na konwersję (tj. wywołanie pożądanego zachowania użytkownika, np. zakup, rejestracja czy zapytanie ofertowe) w odniesieniu do każdej strony, na jakiej wyświetlona była reklama.
Informacje o tym, jak tworzyć kampanie z wykorzystaniem Narzędzia do tworzenia reklam graficznych można znaleźć na stronie .
![Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem [© Coloures-Pic - Fotolia.com] Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/remarketing/Remarketing-jak-skutecznie-podazac-za-klientem-219431-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl