Rusza VIII Rzeszowski Kongres PR!
2009-04-20 10:03
Komunikat PR
VIII Rzeszowski Kongres PR - Podczas 3 dni obrad organizatorzy spodziewają się ponad 340 gości - byłaby to największa ilość spośród wszystkich edycji tego wydarzenia. Najważniejsze osobistości świata public relations, reklamy, nauki, biznesu, mediów - wykłady, dyskusje i szkolenia. Już w najbliższą środę - 22 kwietnia w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania rozpocznie się najważniejsze wydarzenie branży PR w 2009 roku !Pierwszego dnia Kongresu będzie miała również miejsce kolejna edycja Ogólnopolskiego Przeglądu Filmów Korporacyjnych Medial, który prezentuje dorobek agencji producenckich w postaci przygotowywanych dla korporacji filmów o charakterze promocyjnym. Poruszone zostaną tematy dotyczące m.in. kryzysu w filmie korporacyjnym, czy jego produkcji widzianej z perspektywy studia filmowego. Na zakończenie pod patronatem info-PR i na jego zaproszenie odbędzie się debata zatytułowana O PR bez PR. Wieczorem rozdane zostaną statuetki – nagrody, dla firm zaangażowanych społecznie Mocni wizerunkiem.
Ciężkie Czasy. Witajcie ponownie ! – to hasło drugiego dnia VIII Rzeszowskiego Kongresu PR pod patronatem Fundacji InternetPR. 23 kwietnia odbędzie się sesja plenarna, którą poprowadzi: Marek Wróbel (Neuron APR) i Michał Macierzyński ( bankier.pl ). Uczestnicy będą mogli wziąć udział w trzech blokach tematycznych: Ciężkie czasy – na czym polegają ? Z wykładami wystąpią m.in. Kuba Antoszewski, Sebastian Bykowski, Norbert Kilen. Blok ten zakończy debata na temat dwóch obliczy kryzysu, którą poprowadzi Jerzy Ciszewski – Prezesa Zarządu CiszewskiPR.
Gośćmi specjalnymi drugiego bloku zatytułowanego : Ciężkie czasy – jak nas zmieniają ? będą Oliver Ueberholz – mixxt GmbH, CEO oraz Lidia Marcinkowska – Neuron APR, Partner. Sesję plenarną zakończy blok: Ciężkie czasy – jak nas wypaczają ? Oprócz debaty dotyczącej wpływu jaki wywiera słabsza koniunktura na człowieka, usłyszeć będzie można wykład prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego z Uniwersytetu Warszawskiego i Sebastiana Łuczaka z agencji Eskadra Publica. Równolegle do wykładów analizujących obecną sytuację gospodarczą przebiegać będą sesje poświęcone wizerunkowi pracodawcy i jego relacjom z pracownikami, a także warsztaty - Nauka a Praktyka.
Ostatni dzień VIII Kongresu PR dotyczyć będzie Marketingu i Public Relations Miast i Regionów. Swoimi doświadczeniami podzielą się m.in.: Szymon Sikorski reprezentujący Polskie Stowarzyszenie PR, Jarosław Flis – Socjolog UJ, czy Krzysztof Kozieł – Pełnomocnik Starosty Powiatu Będzińskiego ds. zarządzania kryzysowego. W panelu dyskusyjnym, który poświęcony będzie omówieniu Public Relations w samorządzie, udział wezmą wybrani prezydenci i burmistrzowie miast południowej Polski.
VIII Kongres Public Relations, Rzeszów, 22 – 24 kwietnia 2009, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania - coroczne spotkanie praktyków oraz naukowców zajmujących się problematyką PR. Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Fundacja InternetPR oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerem strategicznym Kongresu jest Bank Pocztowy SA. Sponsorami głównymi są: PGNiG oraz Press-Service Monitoring Mediów.
Organizatorzy:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
RPR Group Agencja Public Relations z Warszawy.
strona internetowa:
oprac. : Komunikat PR