Serwis dla dbających o linię
2004-01-24 13:41
Na zlecenie Media Express - wydawcy dziennika "Super Express" i miesięcznika "Super Linia" agencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła dwa serwisy internetowe - www.mediaexpress.pl i www.superlinia.pl.
Przeczytaj także: 7 dni Mistral w sieci
www.mediaexpress.pl to serwis korporacyjny wydawcy, który przedstawia zarówno podstawowe informacje na temat spółki i wydawanych przez nią tytułów, jak również kompendium informacji dla reklamodawców i partnerów biznesowych. Od strony kreacyjnej w serwisie przeważa czerń, szarość oraz czerwień stanowiące wyraźny podkład dla wykorzystanych na stronie sylwetek ludzi - czytelników tytułów Media Express.Drugim serwisem jest wortal tematyczny, tworzony przez zespół miesięcznika "Super Linia". Grupą docelową są zarówno osoby puszyste, które pragną pozbyć się nadwagi, jak i osoby dbające o kondycję i wygląd zewnętrzny prowadzące zdrowy tryb życia.
"Super Linia" porusza tematykę właściwego sposobu odżywiania, dbałości o zdrowie, zgrabną sylwetkę, urodę i dobre samopoczucie. W serwisie znajdą się zarówno wybrane artykuły z aktualnego wydania miesięcznika, jak i artykuły z wydań archiwalnych. Internetowa "Super Linia" zawiera takie działy jak: Odchudzanie, przepisy light, ćwiczenia, moda i uroda, puszyści XXL. Graficznie w serwisie przeważają kolory ciepłe i energetyczne - pomarańczowy i żółty.
Obydwa serwisy miały swoją premierę 15 stycznia.
Przeczytaj także:
Inteligo na zimę
![Inteligo na zimę [© denphumi - Fotolia.com] Inteligo na zimę](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Inteligo/Inteligo-na-zime-iQjz5k.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl