Nowa witryna Procter&Gamble
2004-01-25 00:01
Agencja HYPERmedia przygotowała nową witrynę produktową dla jednego ze swoich strategicznych klientów. Na stronie www.olay.pl polskie konsumentki znajdą wszelkie informacje o produktach firmy Procter&Gamble. Powstanie oddzielnej strony poświęconej produktom Olay towarzyszy wprowadzeniu na polski rynek nowej gamy kosmetyków tej marki.
Przeczytaj także: Niemowlę w Internecie
Nowa witryna produktowa została zaprojektowana w nawiązaniu do graficznych rozwiązań obcojęzycznych stron www marki Olay. Dzięki temu nowa witryna zyskuje na swoim międzynarodowym charakterze i wpisuje się w globalny wizerunek marki. Polskie internautki znajdą na niej wiadomości o kosmetykach, podzielonych na produkty oczyszczające, nawilżające skórę, a także przeznaczone do specjalnej pielęgnacji. Ponadto dostępne są tu także szczegółowe informacje dotyczące filozofii marki Olay oraz technologii wykorzystywanych w produktach.Na stronach witryny produktowej znajduje się także informacja na temat nowego sklepu firmowego Olay. Został on otwarty 26 listopada w warszawskiej Galerii Mokotów. W salonie nie tylko można kupić kosmetyki marki Olay, ale także przeprowadzić badania skóry, które pozwolą lepiej poznać jej potrzeby. Badanie takie, wykonywane technologią komputerową i fotograficzną, prowadzą wykwalifikowane konsultantki. One także pomagają - na podstawie uzyskanego wyniku - dobrać optymalny zestaw kosmetyków Olay.
Dzięki witrynie internetowej klientki mogą również wysyłać swoje pytania oraz uwagi dotyczące produktów Olay. Z drugiej zaś strony kobiety mają możliwość w szybki sposób uzyskać poradę dostosowaną do swoich indywidualnych wymagań i preferencji.
Wykonanie witryny www.olay.pl to kolejny projekt zrealizowany dla Procter & Gamble. Agencja HYPERmedia do tej pory obsługuje w sieci takie marki jak: Blend-a-med, Pampers, Always, Pantene, Head & Shoulders.
Przeczytaj także:
Zmysłowa witryna
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl