Branża PR w mediach IV 2009
2009-05-20 11:03
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach III 2009
Stacją telewizyjną, która najczęściej prezentowała materiały w kontekście PR-u była Polsat News (50). Temat ten poruszany był również często przez dzienniki ogólnopolskie. Rzeczpospolita i dziennik Polska opublikowały 36 materiałów z nim związanych.Najbardziej popularny okazał się ponownie temat PR-u politycznego, który został poruszony przez media aż 209 razy. Na drugim miejscu plasuje się temat PR-u Polski (116), o którym pisano dwa razy częściej niż w poprzednim miesiącu, a na trzecim miejscu branży PR (77).
fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
W kwietniu 236 razy cytowano i tylko 10 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast nazwy firm, instytucji i agencji w analizowanych publikacjach były przytaczane 157 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji.
Osobą, która najczęściej była proszona o ekspercki komentarz w kontekście PR-u, był dr Wojciech Jabłoński, który wypowiadał się 17 razy. Na drugim miejscu znalazł się Eryk Mistewicz (13), a następnie Bartłomiej Biskup (10) i Wiesław Gałązka (9).
Najczęściej wymienianą w kontekście PR-u instytucją był ZFPR (8). W tym kontekście wzmiankowano również Polską Izbę Turystyki oraz Instytut Spraw Publicznych, które pojawiły się w materiałach po 6 razy.
fot. mat. prasowe
Najczęściej wzmiankowane firmy, organizacje, instytucje
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl