Branża PR w mediach V 2009
2009-06-16 13:26
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach IV 2009
Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską liderem okazała się telewizja Superstacja (75). Na drugim miejscu uplasował się Polsat News (49), a następnie dziennik Rzeczpospolita (40).W maju na pierwszym miejscu wśród informacji medialnych związanych z PR-em znalazł się temat PR-u politycznego – zagadnieniu temu poświęcono 267 publikacji. Większość z nich (451) pochodziła z mediów ogólnoinformacyjnych. Dość często pojawiał się także temat PR-u Polski (151). Natomiast temat branży PR podejmowano rzadziej niż w poprzednich miesiącach – tylko 44 razy. To o 33 publikacje mniej niż w kwietniu tego roku.
fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji
W maju 245 razy cytowano i 27 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast nazwy firm, instytucji i agencji w analizowanych publikacjach były przytaczane 102 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji.
Ekspertem najczęściej proszonym o komentarz PR-owski w maju był dr Wojciech Jabłoński, który pojawił się w mediach i na łamach ogólnopolskiej prasy aż 40 razy. Drugie miejsce zajął Piotr Tymochowicz (37), trzecie Eryk Mistewicz (26). Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują Wiesław Gałązka (10) i Sławomir Pawlak (9).
Osobą, która najczęściej wzmiankowano w kontekście PR-u był Jacek Prześluga, jego nazwisko wymieniono w mediach 12 razy.
fot. mat. prasowe
Najczęściej cytowane osoby w kontekście PR
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl