Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
2009-07-11 07:15
Przeczytaj także: Jakość obsługi klienta u jubilera
Najlepsze wyniki spośród wszystkich badanych placówek osiągnęły:
- Germanos (Play) – Wrocław, Centrum Handlowe "Korona" – 98 proc.
- GTI (Orange) – Olsztyn, Centrun Handlowe "Carrefour" – 97,9 proc.
- TP – Szczecin, Centrum Handlowe "Piast" – 97 proc.
- mPunkt (Plus) - Białystok, Galeria Biała – 97 proc.
- Liberty (Plus) - Bydgoszcz, Galeria Pomorska – 95 proc.
- TP – 94,0 proc.
- UPC – 91,1 proc.
- T1 (Plus) - 88,9 proc.
Wizyty testowe swoim zasięgiem objęły 19 dostawców Internetu – operatorów oraz sieci partnerskie. Przedmiotem badania stały się firmy o zasięgu ogólnopolskim, jak i operatorzy działający na rynkach lokalnych. Dostawcy zostali pogrupowani ze względu na rodzaj łącza, jakie oferują – przewodowe po liniach telefonicznych, kablowe oraz mobilne. Badanie trwało od 28 kwietnia do 8 maja 2009 roku. W tym czasie klienci odwiedzili 57 punktów. 75,4 proc. odwiedzonych placówek stanowiły sklepy/salony sprzedaży, a 24,6 proc. biura obsługi klienta. W 57,9 proc. przypadków konsultacja dotyczyła mobilnego dostępu do Internetu, a 42,1 proc. łącz stacjonarnych.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl