System telekonferencyjny Alcatel-Lucent
2009-07-28 01:19
Firma Alcatel-Lucent wprowadziła na rynek nowy system do obsługi telekonferencji, wykorzystujący protokół SIP - Alcatel-Lucent OmniTouch 8464 Meet-Me Audio Conference. Współpracując z dowolną centralą abonencką, system umożliwia zestawianie telekonferencji dla użytkowników korzystających zarówno z telefonii VoIP, tradycyjnej TDM, jak i aplikacji komunikacyjnych instalowanych na komputerach PC.
Przeczytaj także: Platforma komunikacyjna Alcatel-Lucent
System Alcatel-Lucent OmniTouch 8464 Meet-Me Audio Conference jest oferowany wraz z dedykowanym serwerem, w wersjach umożliwiających jednoczesną obsługę do 24, 48, 72 bądź 96 połączeń konferencyjnych, z indywidualnymi numerami i hasłami. Użytkownik może dodawać kolejne porty telekonferencyjne bez zmian na poziomie sprzętowym (w ramach limitu dopuszczalnego przez daną platformę).Rozwiązanie Alcatel-Lucent OmniTouch 8464 Meet-Me Audio Conference charakteryzuje zautomatyzowaną administracją. Uczestnicy łączą się z systemem za pośrednictwem IVR, dostępnego w 19 językach, w tym polskiego. Administrator korzystając z interfejsu webowego może zarządzać zarówno pojedynczymi użytkownikami i konferencjami, jak i grupami. Rozwiązanie jest przygotowane do pracy z obsługą szeregu lokalizacji czy centrów kosztowych. Dzięki temu np. może jednocześnie obsługiwać i rozpisywać koszty kilku przedsiębiorstw bądź jednej firmy z podziałem na poszczególne działy.
Alcatel-Lucent OmniTouch 8464 Meet-Me Audio Conference integruje się z oprogramowaniem innych firm np. Microsoft Office Communications Server lub IBM Lotus, rozbudowując je o funkcje obsługi telekonferencji. System może być poprzez zakup dodatkowych licencji zaktualizowany do aplikacji OmniTouch 8660 My Teamwork oferującej także funkcje obecności, sesje komunikatora, konferencje planowane i z transmisją danych. Pozwala to na stopniowe wdrażanie rozwiązań zunifikowanej komunikacji i dobieranie ich w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie inwestycji. Przeciętny czas zwrotu z inwestycji tego rozwiązania wynosi około 4 miesięcy.
Przeczytaj także:
Wideokonferencje. Czy pracownicy pogodzili się z nową codziennością?
![Wideokonferencje. Czy pracownicy pogodzili się z nową codziennością? [© pixabay.com] Wideokonferencje. Czy pracownicy pogodzili się z nową codziennością?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-pracy/Wideokonferencje-Czy-pracownicy-pogodzili-sie-z-nowa-codziennoscia-236690-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl