Nowy serwis IAB
2004-03-03 16:08
Pod adresem www.iab.pl jest już dostępny nowy serwis internetowy Interactive Advertising Bureau Polska, stworzony przy współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet.
Przeczytaj także: Powiększone IAB Polska
Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej.Strona www.iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum zgromadzenie społeczności wokół serwisu oraz stworzenie forum wymiany opinii oraz prezentacji najnowszych światowych publikacji dotyczących efektywnego wykorzystania sieci.
Poza działami poświęconymi Stowarzyszeniu oraz jego działalności, w serwisie powstaje, wciąż rozwijany, dział dla mediów, oraz sekcja dostępna jedynie dla firm
i osób będących członkami IAB. Serwis umożliwia również firmom, organizacjom oraz osobom prywatnym przystąpienie do Stowarzyszenia.
W zakresie stylistyki i kolorystyki projekt zachowuje spójność z identyfikacją wizualną IAB USA, z jednoczesnym nadaniem serwisowi polskiego, indywidualnego charakteru.
Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing "Serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści. Nowością w IAB jest możliwość złożenia wniosku członkowskiego online."
Przeczytaj także:
IAB reklamuje Internet
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl