Tajemniczy produkt Ery
2004-03-04 13:49
Z nieoficjalnych informacji serwisu smsbox.pl wynika, że Polska Telefonia Cyfrowa operator sieci Era, uruchomi nową markę Heja (pojawi się również strona heja.pl), skierowana ona jest głównie do młodszych użytkowników telefonów komórkowych.
Przeczytaj także: Tanie połączenia w Erze
Obecnie sieć rozpoczęła kampanie reklamową "z łapą" pod hasłem "co to za łapa ?" widoczną na czołowych portalach internetowych oraz na billboardach. Wkrótce pojawią się również spoty reklamowe w telewizji.Niepotwierdzone informacje serwisu wskazują na następujące ceny:
- Zestaw startowy: bez telefonu - sama karta - cena 20 PLN
- Zdrapki: 2 nominały: 20 i 50 PLN
- Cena za minutę: 28-30 groszy (ale prawdopodobnie tylko wewnątrz sieci, również do abonentów Ery).
Obecnie PTC ma ponad 6.2 mln Klientów, w 2003 roku do sieci dołączyło 1.3 mln osób.
Przeczytaj także:
Nowe taryfy w Erze
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl