eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaTajemniczy produkt Ery

Tajemniczy produkt Ery

2004-03-04 13:49

Z nieoficjalnych informacji serwisu smsbox.pl wynika, że Polska Telefonia Cyfrowa operator sieci Era, uruchomi nową markę Heja (pojawi się również strona heja.pl), skierowana ona jest głównie do młodszych użytkowników telefonów komórkowych.

Przeczytaj także: Tanie połączenia w Erze

Obecnie sieć rozpoczęła kampanie reklamową "z łapą" pod hasłem "co to za łapa ?" widoczną na czołowych portalach internetowych oraz na billboardach. Wkrótce pojawią się również spoty reklamowe w telewizji.

Niepotwierdzone informacje serwisu wskazują na następujące ceny:
- Zestaw startowy: bez telefonu - sama karta - cena 20 PLN
- Zdrapki: 2 nominały: 20 i 50 PLN
- Cena za minutę: 28-30 groszy (ale prawdopodobnie tylko wewnątrz sieci, również do abonentów Ery).

Obecnie PTC ma ponad 6.2 mln Klientów, w 2003 roku do sieci dołączyło 1.3 mln osób.
Przeczytaj także: Nowe taryfy w Erze Nowe taryfy w Erze

oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl e-biznes.pl

Więcej na ten temat: era, polska telefonia cyfrowa, heja, pre-paid, prepaid
Nowości Motoroli

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: