eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeReklama tradycyjna a marketing internetowy

Reklama tradycyjna a marketing internetowy

2009-09-17 01:10

Przeczytaj także: Rynek reklamy przegania polską gospodarkę


Stare zasady marketingu
  • Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki).
  • Reklama apelowała do masowego odbiorcy.
  • Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz.
  • Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta.
  • Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu.
  • Reklama była oparta na kampaniach o ograniczonym czasie istnienia.
  • Kreatywność uznawana była za najważniejszy czynnik reklamy.
  • Dla agencji reklamowej ważniejsze było zdobycie nagrody branżowej niż to, aby jej klient pozyskał nowych konsumentów.
  • Reklama i PR stanowiły osobne dyscypliny, zarządzane przez różnych ludzi o odrębnych celach, strategiach i kryteriach oceny.
Żadna z powyższych zasad nie ma już zastosowania w dzisiejszym świecie. Internet zmienił obowiązujące zasady, a zatem musisz przekształcić prowadzony przez twoją organizację marketing w taki sposób, aby w pełni wykorzystać rynek pomysłów, który otworzyło powstanie globalnej sieci.
Nowe zasady marketingu i PR

fot. mat. prasowe

Nowe zasady marketingu i PR

Powyższy artykuł jest fragmentem książki Davida Meermana Scotta „Nowe zasady marketingu i PR” (Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009). To pozycja nie tylko dla specjalistów od marketingu i PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również lektura dla menadżerów każdego stopnia, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości. Książka jest dostępna w wielu księgarniach internetowych m.in. w www.profinfo.pl.

poprzednia  

1 2 3

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: