Mikroblogi coraz popuplarniejsze
2009-10-06 09:44
Przeczytaj także: Blip w Gadu-Gadu
fot. mat. prasowe
Dopasowanie i średni czas na użytkownika na serwisach mikroblogingowych
Dopasowanie i średni czas na użytkownika na serwisach mikroblogingowych
Analiza wskaźnika affinity index w grupach internautów wyróżnionych według wieku pokazuje, iż serwisy mikroblogingowe cieszą się największą popularnością wśród osób w wieku 15-24 lat (148,87), najmniejszą zaś wśród osób powyżej 55 roku życia (48,13).
fot. mat. prasowe
Affinity index na serwisach mikroblogingowych wg wybranych sieci komórkowych
Affinity index na serwisach mikroblogingowych wg wybranych sieci komórkowych
Miniposty można publikować bezpośrednio w serwisie, ale również za pomocą popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów internetowych, wysyłając e-mail lub sms. W tym miejscu warto zatem przedstawić z jakich sieci komórkowych korzystają polscy internauci odwiedzający mikroblogi. Jak pokazują wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009, miniaturowe e-pamiętniki cieszą się największym zainteresowaniem wśród internautów posiadających telefon komórkowy w sieci Sami Swoi, POP oraz Heyah.
Informacje o badaniu
Podstawą dla powyższej analizy są wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2008 – czerwiec 2009. Grupa objętych badaniem: wszyscy 7+. Zestawienie zostało przygotowane w oparciu o wyniki oglądalności witryn z niestandardowego drzewka agregatów "Serwisy mikroblogingowe" autoryzowanego przez Gemius SA. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej przez PBC.
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl