Avanti w Gazeta.pl
2004-03-27 00:25
W dzień premiery "Avanti" - nowego miesięcznika Agory - portal Gazeta.pl uruchamia wortal internetowy www.avantimoda.pl. Celem wortalu jest promowanie pisma wśród internautek oraz uzupełnianie magazynu o interaktywne narzędzia budujące społeczność.
Przeczytaj także: Strony o modzie rosną w siłę
Serwis www.avantimoda.pl cechuje się ergonomiczną nawigacją oraz nowoczesną strukturą z elementami technologii Flash. Dzięki podziałowi na działy: Moda trendy, Moda porady, Uroda nowości, Uroda zabiegi, użytkowniczki mogą szybko dotrzeć do interesujących je treści.Na stronach serwisu są zamieszczane wybrane teksty z papierowego wydania miesięcznika oraz galerie zdjęć prezentujące modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich, sieciowych sklepach.
W serwisie znajduje się baza około 1600 adresów modnych sklepów z ponad 60 miast. Baza będzie na bieżąco uzupełniania o kolejne sklepy, które mogą e-mailowo się zgłaszać i umieszczać swoje dane teleadresowe wraz z godzinami otwarcia.
Na stronach serwisu znajduje się także formularz online akcji "Zostań modelką". Dodatkową atrakcją serwisu są informacje o wyprzedażach i kuponach rabatowych.
Serwis jest zintegrowany z portalem Gazeta.pl i korzysta z jego zasobów. Czytelniczki "Avanti" na stronach Forum mogą dyskutować o najnowszych trendach w modzie i urodzie. Na specjalnym Forum eksperckim uzyskają porady od stylistek "Avanti". Do swojej dyspozycji mają także newsletter.
Przeczytaj także:
Logistyka rynku mody zagrożona wojną celną Chiny-USA
![Logistyka rynku mody zagrożona wojną celną Chiny-USA [© Freepik] Logistyka rynku mody zagrożona wojną celną Chiny-USA](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-mody/Logistyka-rynku-mody-zagrozona-wojna-celna-Chiny-USA-266220-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl