Galeria RAJ w Dębicy: market NOMI otwarty
2009-10-16 12:43

NOMI w Dębicy © fot. mat. prasowe
Oficjalnie 15 października 2009 r. podwoje dla mieszkańców Dębicy i okolic otworzył nowy market budowlany NOMI. Market zlokalizowany jest w dębickiej Galerii RAJ.
Przeczytaj także: Marki własne detalistów w Polsce 2008
Dębicki market budowlany NOMI to 31 inwestycja firmy w Polsce. Tak jak we wszystkich marketach NOMI, oferta obejmuje produkty potrzebne do remontu czy dekoracji domu i ogrodu. To, co charakteryzuje NOMI, to lokalizacja w centrum miasta, która pozwala sprawnie zrobić zakupy, blisko domu.„Dębica jest jednym z najważniejszych ośrodków Polski południowo-wschodniej. Region jest bardzo przyjazny inwestorom, miasto znajduje się w strefie Obszaru Przemysłowego Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro Park Mielec, dlatego wierzę, że otwarcie marketu budowlanego NOMI w Dębicy to doskonała inwestycja” – podkreśla Bogusław Bartczak, Prezes Zarządu NOMI.
fot. mat. prasowe
NOMI w Dębicy
NOMI w Dębicy
Market NOMI w Dębicy ma 2 000 m2 powierzchni sprzedażowej i zatrudnia 50 osób. Wartość inwestycji w Dębicy wynosi 7 mln PLN i obejmuje między innymi: adaptację powierzchni sklepowej i magazynowej oraz wyposażenie sklepu. Inwestycja w całości została sfinansowana ze środków NOMI S.A.
Market NOMI znajduje się w Galerii RAJ, przy ul. Rzeszowskiej 114. Sklep otwarty jest codziennie w godzinach: poniedziałek – piątek 8 – 21, soboty 8 – 20, zaś w niedziele 10 – 18.
Przeczytaj także:
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
![Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food [© pixabay.com] Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/non-food/Marki-wlasne-Lidla-i-Biedronki-liderami-rynku-non-food-235637-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl