ARBOzasięg kontra portale
2004-04-07 13:55
Przeczytaj także: Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia
Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych na rynku. Słabą stroną produktów zasięgowych jest przypadkowy dobór i często niska jakość witryn, na których emitowane są reklamy. ARBOzasięg opiera się wyłącznie na serwisach wchodzących w skład sieci reklamowej ARBOmedia."Myślę, że nasza nowa propozycja stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do obecnych na rynku produktów zasięgowych. Jeśli chodzi o jakość witryn, nie odbiega ona od ofert portali, natomiast pod względem kosztów jest porównywalna do pakietów zasięgowych w innych sieciach" - mówi Marcin Woźniak, Dyrektor Zarządzający ARBOmedia Polska.
Nowością jest możliwość emitowania w pakiecie zasięgowym wielu graficznych form reklamy internetowej. ARBOzasięg umożliwia realizację kampanii nie tylko w oparciu o pop-up'y czy top-layer'y, ale także za pośrednictwem banerów, billboardów, expand banerów, expand billboardów, pop-under'ów oraz brandmark'ów.
Kampanie zasięgowe sieci ARBOmedia obsługiwane będą przez nowy adserwer BBmedia, dzięki czemu możliwe będzie dokładne monitorowanie skuteczności kampanii i przygotowywanie szczegółowych raportów. BBmedia umożliwia geotargetowanie kampanii oraz rozpoznawanie unikalnych użytkowników nie tylko za pomocą cookies, ale także dzięki technologii "tech-print". Oferuje także szybki dostęp do statystyk online, które pojawiają się z 30 minutowym opóźnieniem.
![Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł [© Freepik] Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/reklama/Rynek-reklamy-warty-blisko-9-mld-zl-263476-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl