Internetowe zawody strzeleckie
2004-04-13 13:20

© fot. mat. prasowe
Grupa AMP Media przygotowała nowy projekt z dziedziny marketingu interaktywnego dla Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrowki.pl. Gra Kolter CUP wykonana w technologii Flash jest elementem szerszej kampanii promującej strzelectwo sportowe oraz serwis Wiatrowki.pl.
Przeczytaj także: Maskotka dla twardego mężczyzny

fot. mat. prasowe
Kolter CUP to interaktywne zawody w strzelectwie sportowym rozgrywane w różnych miejscach świata. Gra została podzielona na trzy dwutygodniowe edycje - otwarcie odbyło się 29 marca br. na wirtualnej strzelnicy w Warszawie. Obecnie uczestnicy mogą rywalizować na strzelnicy w Londynie.
W każdej edycji internauci strzelają w dwóch miejscach świata, zwycięzcą edycji zostaje osoba, która w wyniku trzech serii po 10 strzałów zgromadzi największą liczbę punktów. Zwycięzcy edycji spotkają się w wielkim finale.
Przeczytaj także:
Grupa Bumar powiększona o 7 spółek
![Grupa Bumar powiększona o 7 spółek [© christian42 - Fotolia.com] Grupa Bumar powiększona o 7 spółek](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Grupa-Bumar/Grupa-Bumar-powiekszona-o-7-spolek-zaGbha.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl