Tymbarkowe k@psle w sieci
2004-04-14 13:14

© fot. mat. prasowe
7 kwietnia pojawił się w sieci nowy, lifestylowy serwis adresowany do wszystkich miłośników Tymbarku. Współautorem pomysłów na stronie jest agencja HYPERmedia.
Przeczytaj także: FITness przez Internet
fot. mat. prasowe
W klubie "K@psel" na miłośników kapsli czeka mnóstwo zabawy i wiele ciekawych pomysłów. Jednym z nich jest galeria zdjęć, gdzie zarejestrowani internauci mogą wysyłać zrobione przez siebie zdjęcia.
Dla internautów została również przygotowana specjalna gra pt. "Kapsel Tour". Tutaj jeden lub kilku graczy ma za zadanie, przy jak najmniejszej ilości "pstryknięć", przepchnąć kapsle po torze od startu do mety.
Na tymbarkowych klubowiczów czekają także zabawy z konkursami. W "Kapsel Story" internauci mają za zadanie wymyślenie zabawnej historyjki złożonej z napisów umieszczanych na kapslach soków. Przez tydzień fani Tymbarku głosować będą na najciekawszą historyjkę, która zostanie nagrodzona.
Internauci mogą także orzeźwić swój umysł biorąc udział w grze w hasła. Tutaj zadaniem jest wymyślenie intrygującego, zabawnego hasełka, a najbardziej oryginalne z nich będą drukowane na kapslach.
Tymbark liczy także na inicjatywę i ciekawe projekty, dotyczące kampanii promocjnych firmy, jej produktów czy też samego serwisu, wymyślane przez miłośników kapsli. Zbierać je będzie specjalna "Giełda Pomysłów", a najciekawsze i najbardziej oryginalne koncepcje będą nagradzane. Ponadto tymbarkowi fani mogą zaprenumerować newsletter z najnowszymi wiadomościami dotyczącymi zarówno firmy Tymbark SA, jak i kapselkowego serwisu.
Na stronach serwisu można również obejrzeć reklamy prasowe i telewizyjne soków. Wszyscy fani marki Tymbark mogą mieć także własne, wirtualne kapsle na ekranach swoich komputerów, ściągając wygaszacze i tapety z zielonych stron www.
Przeczytaj także:
Przez Internet na soki
![Przez Internet na soki [© stoupa - Fotolia.com] Przez Internet na soki](https://s3.egospodarka.pl/grafika/tymbark/Przez-Internet-na-soki-MBuPgy.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl