Nowy wizerunek iGola
2004-04-15 01:03
© fot. mat. prasowe
Kwiecień okazał się początkiem licznych zmian w iGolu. Do wydawanego od ponad 2,5 roku miesięcznika piłkarskiego dołączył tygodnik, testowo nadaje internetowe Radio iGol FM, a równolegle promowany jest nowy wizerunek marki.
Przeczytaj także: Sport bardziej na żywo w Interii
fot. mat. prasowe
Pierwsze zmiany zaczęły się już w marcu, wraz z wydaniem pierwszego numeru nowego periodyka. W związku z tym wydarzeniem zmieniona została formuła pisma - materiały statystyczne, takie jak wyniki, tabele czy relacje z meczów ligowych zostały przeniesione do tygodnika, dzięki czemu zlikwidowano zjawisko nieaktualności tekstów.
Miesięcznik zmienił charakter na publicystyczny, przy okazji zyskał także nową szatę graficzną, ułatwiającą odbiór treści przez czytelnika. Równocześnie wprowadzono nowy logotyp iGola, którego obecność ma łączyć wszystkie nowe projekty wydawnictwa.
Światło dzienne ujrzał również nowy, całkowicie przebudowany serwis iGol.pl. Poprzedni layout stworzony został w 2001 roku i od tego czasu nie przechodził większych zmian, w związku z czym konieczne było stworzenie designu od zera. Nowa wersja serwisu posiada odmienioną grafikę, inny podział i układ treści - iGol.pl został podzielony na 3 główne sekcje, poświęcone kolejno: miesięcznikowi, tygodnikowi oraz radiu internetowemu. Powołano także do życia butik iGola, gdzie czytelnicy mogą zakupić koszulki i stroje piłkarskie. Jak informuje W. Kocjan, nawiązano również współpracę z siecią ARBOmedia, która obsługiwać będzie kampanie reklamowe w iGolu.
Przeczytaj także:
Dlaczego mecze Euro 2024 oglądaliśmy jednym okiem?
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl