Platforma głosowa Genesys
2004-04-16 00:02
Genesys Telecommunications Laboratories, spółka zależna firmy Alcatel, wprowadziła na rynek nowy produkt - Voice Platform: Developer Edition - system pozwalający budować aplikacje bazujące na VoiceXML 2.0. Platforma głosowa Genesys pozwala na tworzenie samoobsługowych aplikacji, które zapewniają dostęp do informacji i usług przy użyciu komend wydawanych głosem.
Przeczytaj także: Genesys Voice Portal - Produkt Roku 2002
Nowa platforma ma zwiększyć bezpieczeństwo i redukować koszty związane z tworzeniem aplikacji samoobsługowych sterowanych głosem, zwłaszcza w firmach, w których używa się rozwiązań bazujących na VoiceXML.Produkt zawiera elementy niezbędne do budowania i testowania aplikacji głosowych, w tym także moduł rozpoznawania mowy, moduł transformujący tekst w mowę, moduły dialogowe oraz narzędzia regulujące firmy ScanSoft.
W ramach platformy dostępna jest pełna gama narzędzi używanych do przetwarzania mowy np. interfejs SIP, moduły przetwarzania tekstu na mowę oraz rozpoznawania mowy. Produkt umożliwia także symulowanie interakcji z klientem na komputerze programisty przed faktycznym zastosowaniem aplikacji. Możliwa jest szczegółowa kontrola połączeń telefonicznych, co pozwala na ich monitorowanie i transfer.
Przy budowie platformy zastosowano otwarte standardy bazujące na sieci WWW, dzięki czemu możliwe jest m.in. łatwiejsze łączenie różnych aplikacji i infrastruktur. Struktura platformy głosowej Genesys pozwala na jednolitą integrację wykorzystującą pełny pakiet rozwiązań call center firmy Genesys.
Przeczytaj także:
Użytkowanie telefonii internetowej IP
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl