eGospodarka.pl patronem medialnym Certyfikatu SKP
2009-11-19 13:03
Komunikat PR
Certyfikat SKP, nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich zgodna z interesem zarówno konsumentów, jak i firm, ma nowych partnerów po stronie mediów - jednym z nich jest serwis eGospodarka.pl.- Nowoczesna Firma
- Marketing przy Kawie
- Newsline.pl
- CSRinfo
Jednocześnie Certyfikat SKP to nowe na rynku narzędzie marketingu i PR budujące zaufanie do firm w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu. Uzyskanie Certyfikatu SKP nie jest proste, można go będzie znaleźć wyłącznie na najlepszych umowach, regulaminach czy kartach gwarancyjnych, których analiza i akceptacja jest podstawą jego nadania przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Firmy, które otrzymają Certyfikat mogą posługiwać się jego logo w działaniach marketingowych i PR, co wpłynie na wzrost zaufania konsumentów. Pierwszą firmą starająca się o Certyfikat jest BRE Bank SA, dla którego Stowarzyszenie analizowało umowy o kredyt hipoteczny.
„Dziękujemy naszym partnerom po stronie mediów za zaangażowanie w promocję Certyfikatu SKP. Bez wsparcia mediów trudno byłoby osiągnąć cel, którym jest poprawa standardów umów konsumenckich w Polsce. Jednocześnie cieszy nas współpraca z mediami biznesowymi, które dostrzegły wartość Certyfikatu jako etycznego narzędzia marketingu i PR.” - mówi kierownik projektu Certyfikat SKP, Paweł Rokicki.
Więcej informacji na stronie:
oprac. : Komunikat PR