Oferta dla samorządów
2004-04-22 12:30
Przeczytaj także: Aurox - bezpłatny BIP
Ustawa o dostępie do informacji publicznej od 1 stycznia 2004 nakłada na samorządy lokalne obowiązek udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) m.in. informacji o stanie załatwianych spraw oraz kolejności ich załatwiania.Wspólna oferta, którą jest System Zarządzania Dokumentami i Prowadzenia Spraw Logotec DDM9000® Web Edition zintegrowany z Microsoft BizTalk Server, pomaga w wypełnianiu tych obowiązków. Pozwala również na zachowanie obecnie posiadanego przez urzędy oprogramowania.
"Aby spełnić wymagania Ustawy każda gmina musiałaby posiadać zintegrowany system zarządzania urzędem wraz z systemem obiegu dokumentów i prowadzenia spraw. Nasza propozycja umożliwia zebranie informacji związanych z kontrolą przepływu dokumentów i załatwianiem spraw z całego urzędu wykorzystując do tego posiadane już rozwiązania. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów ponoszonych przez administrację." – powiedział Henryk Klimek, Wiceprezes Zarządu Logotec Engineering.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl