TPSA: najważniejsi są Klienci
2004-05-07 00:04
Zwiększenie satysfakcji Klientów, bogatsza oferta dostosowana do potrzeb każdego użytkownika oraz większe wykorzystanie synergii w ramach Grupy TP i France Telecom - to główne cele nowego Zarządu TP.
Przeczytaj także: Nowe władze TPSA
Pod koniec kwietnia br. Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej, na wniosek prezesa TP Marka Józefiaka, powołała Pierricka Hamon na stanowisko wiceprezesa Zarządu TP oraz Konrada Kobyleckiego na stanowisko członka Zarządu TP.Pierrick Hamon odpowiada za kontakty z klientami, sprzedaż i marketing. Z kolei Konrad Kobylecki zajmuje się informatyką i siecią. Nadzoruje też Centrum Systemów Teleinformatycznych POLPAK.
W Zarządzie zmieniła się rola Bruno Duthoit, który odpowiadał za marketing Firmy. Obecnie będzie koordynował działania związane ze strategią, inwestycjami oraz synergią i realizacją projektów w ramach Grupy TP.
"Telekomunikacja Polska zakończyła proces restrukturyzacji stając się firmą efektywną, z dobrymi perspektywami rozwoju i zdolną do konkurowania rynku. Teraz satysfakcja naszych Klientów z usług TP jest podstawą dalszego rozwoju Firmy. Dlatego będziemy robić wszystko, aby spełnić coraz wyższe oczekiwania naszych Klientów" - uważa prezes TP Marek Józefiak. "Wiem, że wprowadzając fundamentalne zmiany nie uniknęliśmy błędów. Mieliśmy m.in. kłopoty z działaniem Błękitnej Linii. Wyciągnęliśmy z tego wnioski i zamierzamy z pełną determinacją odbudowywać wizerunek TP jako firmy przyjaznej Klientowi." – dodaje.
Telekomunikacja Polska w swoich działaniach zamierza częściej i lepiej wykorzystać synergię w Grupie TP. Dlatego pojawi się więcej wspólnych produktów i usług. Siłą Grupy TP jest możliwość świadczenia konwergentnych usług telefonii stacjonarnej, mobilnej i dostępu do Internetu.
Przeczytaj także:
Cyfrowa Telekomunikacja Polska
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl