Rynek telewizyjny w 2009 r.
2010-01-09 01:10
![Rynek telewizyjny w 2009 r. Rynek telewizyjny w 2009 r.](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/programy-telewizyjne/Rynek-telewizyjny-w-2009-r-41325-200x133crop.jpg)
Średni dzienny czas oglądania telewizji w ostatnich latach © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Rynek telewizyjny I-VI 2009
fot. mat. prasowe
Średni dzienny czas oglądania telewizji w ostatnich latach
Średni dzienny czas oglądania telewizji w ostatnich latach
fot. mat. prasowe
Udziały pięciu najchętniej oglądanych stacji tematycznych
Udziały pięciu najchętniej oglądanych stacji tematycznych
W 2009 roku goście dostarczyli dodatkowo 2,3% widowni. To o 1,8 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej.
Z badania wynika, iż w 2009 roku Polacy najchętniej wybierali polskie seriale emitowane w telewizji publicznej. Odcinek serialu „Ranczo” wyemitowany 1 marca 2009 r. zgromadził największą widownię telewizyjną w ubiegłym roku. Program przyciągnął 9,4 mln Polaków. Drugim najpopularniejszym polskim serialem okazał się "M jak Miłość" emitowany na TVP2, który to przyciągnął 29 grudnia 8,5 mln Polaków.
Poza tym w 2009 roku przed telewizory widzów przyciągnęły takie programy, jak relacja z boksu między Adamkiem a Gołotą (7 mln widzów, 24 X), serial "Ojciec Mateusz" (6,8 mln widzów, 11 I), Sport TVP1 (6,7 mln, 8 III), program rozrywkowy "Jaka to melodia" (6,4 mln widzów, 22 II), Wiadomości 19:30 (6,3 mln, 27 I) czy Teleexpress (6,3 mln, 11 I).
fot. mat. prasowe
Dziesięć najchętniej oglądanych programów w 2009 roku
Dziesięć najchętniej oglądanych programów w 2009 roku
![Telewizja w pierwszym półroczu 2007 Telewizja w pierwszym półroczu 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/programy-telewizyjne/Telewizja-w-pierwszym-polroczu-2007-12450-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl